Kolej w liczbach


Zestawienie wszystkich ważniejszych danych dotyczących linii nr 34 oraz 55.


Dane podstawowe:

  • Numer linii: 34/55
  • Zakład PLK: IZ Siedlce
  • Daty otwarcia: 21.07.1887 (Siedlce – Małkinia)
    1.02.1893 (Małkinia – Ostrołęka)
  • Długość pierwotna: 119,650 km
  • Długość linii aktualna: 85,092 km
  • Kategoria linii: pierwszorzędna
  • Znaczenie linii: niepaństwowe
  • Elektryfikacja: nie
  • Sieci transportowe: nie ujęta
  • Liczba torów: 1
  • Klasa toru: C3
  • Prędkość konstrukcyjna: 100km/h
  • Prędkość drogowa: 60km/h
  • Szyny: S49
  • Podkłady: Strunobetonowe
  • Maksymalny nacisk osi na tor: 221 kN
  • Blokada liniowa:
    Sokołów Podl. – Siedlce: ESTW L90 5
    Ostrołęka – Małkinia: Zap. telefoniczne

Punkty handlowe:

Obecnie1):

  • Liczba stacji kolejowych: 4
  • Liczba czynnych stacji: 2
  • Liczba przystanków pasażerskich: 8
  • Liczba bocznic szlakowych: 2
  • Liczba czynnych bocznic szlakowych: 0
  • Liczba bocznic stacyjnych: 6
  • Liczba czynnych bocznic stacyjnych: 2
  • Łączna liczba torów rozładunkowych: 14
  • Łączna liczba peronów: 14
  • Liczba peronów stacyjnych: 6
  • Liczba torów z krawędzią peronową: 8
  • Liczba dworców: 0
  • Liczba poczekalni z kasą biletową: 0

1) – z wyłączeniem końcowych stacji węzłowych

Przed 1993 r.2):

  • Liczba stacji kolejowych: 7
  • Liczba czynnych stacji: 7
  • Liczba przystanków pasażerskich: 11
  • Liczba bocznic szlakowych: 3
  • Liczba czynnych bocznic szlakowych: 2
  • Liczba bocznic stacyjnych: 6
  • Liczba czynnych bocznic stacyjnych: 6
  • Łączna liczba torów rozładunkowych: 19
  • Łączna liczba peronów: 20
  • Liczba peronów stacyjnych: 14
  • Liczba torów z krawędzią peronową: 15
  • Liczba dworców: 8
  • Liczba poczekalni z kasą biletową: 8

2) – z wyłączeniem stacji końcowych


Obiekty inżynieryjne:

Obecnie1):

  • Ilość mostów: 4
  • Ilość wiaduktów: 4
  • Ilość przepustów: 24
  • Ilość przejazdów kolejowych kat. A: 2
  • Ilość przejazdów kolejowych kat. D: 64
  • Przejść pod torami:0
  • Przejść nad torami: 0
  • Przejść w poziomie szyn: 3
  • Tuneli: 0
  • Ilość doraźnych ograniczeń prędkości: 8
  • Pasy przeciwpożarowe: brak

1) – z wyłączeniem końcowych stacji węzłowych

Przed 1993 r.2):

  • Ilość mostów: 7
  • Ilość wiaduktów: 5
  • Ilość przepustów: 32
  • Ilość przejazdów kolejowych kat. A: 12
  • Ilość przejazdów kolejowych kat. D: 79
  • Przejść pod torami: 0
  • Przejść nad torami: 0
    Przejść w poziomie szyn: 10
  • Tuneli: 0
  • Ilość doraźnych ograniczeń prędkości: ?
  • Pasy przeciwpożarowe: tak

2) – z wyłączeniem stacji końcowych


Ruch pociągów:

Obecnie:

  • Ruch pasażerski: zawieszony
  • Ruch towarowy: regularny
  • Ruch zdawczy: regularny
  • Ruch bocznicowy: brak
  • Dostępność linii linii: (pon – pt, 8:00 – 16:00)
  • Przepustowość linii: 1 pociąg / h
  • Max długość pociągu pasażerskiego: –
  • Max. długość pociągu towarowego: 750 m
  • Lokomotywownie: brak
  • Ostatni pociąg pasażerski: 9 maja 2021 r.

Przed 1993 r.:

  • Ruch pasażerski: regionalny i dalekobieżny
  • Ruch towarowy: regularny
  • Ruch zdawczy: regularny
  • Ruch bocznicowy: regularny
  • Dostępność linii: całodobowa
  • Przepustowość linii: 5 pociągów / h
  • Max długość pociągu pasażerskiego: 300 m
  • Max długość pociągu towarowego: 750 m
  • Lokomotywownie: 2
  • Ostatni pociąg pasażerski: 31.03.1993 r.

<- Powrót do strony głównej


Źródła: plk.sa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *