Ostatnia aktualizacja: 13.06.2021, godź 16:10
Seria SP45 / SU45
SP45 / SU45 (301D) – polska uniwersalna lokomotywa spalinowa produkowana w latach 1970–1976 w Zakładach Metalowych im. Hipolita Cegielskiego w Poznaniu dla Polskich Kolei Państwowych jako seria SP45, później przebudowana. Była używana do prowadzenia pociągów pasażerskich na liniach niezelektryfikowanych. W roku 1984 lokomotywownia MD Ostrołęka posiadała 18 lokomotyw serii SP45.
Daty w jakich lokomotywy służyły pod MD Ostrołęka
Seria i numer lok. | Przyjęta na stan | Zdjęta ze stanu | Uwagi |
SP45-007 | 12 IV 1989 | 14 XI 1989 | Skasowana po 1994r. |
SP45-015 | 13 XII 1988 | 4 II 1994 | Skasowana w 2005r. |
SU45-017 | 1 VII 1996 | 1 VII 1997 | Skasowana dnia 27 II 2012r. |
SP45-024 | 8 V 1982 | 1 VII 1997 | Skasowana po 1998r. |
SP45-026 | 7 XII 1978 | 20 V 1997 | Skasowana po 1997r. |
SP45-027 | 5 VII 1980 | 4 XII 1985 | Skasowana dnia 28 X 2012r. |
SP/SU45-030 | 11 VI 1981 | 4 XI 1993 | Skasowana dnia 23 X 2012r. |
SP45-031 | 12 IX 1978 | 30 VI 1984 | Pożar w 1981r. Skasowana po 1984r. |
SU45-051 | 8 I 1996 | 20 V 1997 | Pożar w 1997r. Skasowana w1997r. |
SP45-056 | 1 VI 1978 | 16 II 1994 | Skasowana w 2012r. |
SP/SU45-060 | 26 IX 1981 | 20 I 1994 | Skasowana dnia 26 X 2011r. |
SP/SU45-066 | 23 IV 1980 | 1 VII 1997 | Skasowana w 2012r. |
SP45-083 | 5 II 1979 | 25 VI 1994 | Skasowana dnia 23 III 2011r. |
SP45-130 | 5 II 1979 | 31 XII 1997 | Skasowana dnia 14 XI 2012r. |
SP45-139 | 8 IX 1978 | 6 V 1989 | Eksponat w Kościerzynie |
SP45-159 | 29 X 1981 | 10 XI 1985 | Skasowana dnia 20 XI 2012r. |
SP45-163 | 29 X 1981 | 24 II 1987 | Skasowana po 1992r. |
SP/SU45-165 | 5 VII 1995 | 1 IV 1995 | Oczekuje rewizji (Unikol) |
SP45-179 | 28 V 1978 | 16 I 1991 | Skasowana po 2010r. |
SP/SU45-190 | 14 XI 1982 | 1 VII 1997 | Skasowana po 2011r. |
SP45-230 | 1 VI 1983 | 8 V 1987 | Oczekuje kasacji |
SP/SU45-236 | 9 VII 1991 | 1 VII 1997 | Modernizacja (ST45-16) |
SP/SU45-242 | 6 IV 1984 | 1 VII 1997 | Modernizacja (ST45-17) |
SP/SU45-243 | 6 IV 1984 | 1 VII 1997 | Modernizacja (ST45-18) |
SP45-252 | 12 XII 1992 | 4 X 1994 | Skasowana po 2000r. |
Ilostan w rozłożeniu na lata
Rok | Numery lokomotyw |
1978 | 026 031 056 139 179 |
1979 | 026 031 056 083 130 139 179 248 |
1980 | 026 027 031 056 066 083 130 139 179 |
1981 | 026 027 030 031 056 060 066 083 130 139 159 163 179 |
1982 | 024 026 027 030 031 056 060 066 083 130 139 159 163 179 190 |
1983 | 024 026 027 030 031 056 060 066 083 130 139 159 163 179 190 230 |
1984 | 024 026 027 030 031 056 060 066 083 130 139 159 163 179 190 230 242 243 |
1985 | 024 026 027 030 056 060 066 083 130 139 159 163 179 190 230 242 243 |
1986 | 024 026 030 056 060 066 083 130 139 179 190 230 242 243 |
1987 | 024 026 030 056 060 066 083 130 139 179 190 230 242 243 |
1988 | 015 024 026 030 056 060 066 083 130 139 163 179 190 242 243 |
1989 | 007 015 024 026 030 056 060 066 083 130 139 179 190 242 243 |
1990 | 015 024 026,030 056 060 066 083 130 179 190 242 243 |
1991 | 015 024 026 030 056 060 066 083 130 165 190 236 242 243 |
1992 | 015 024 026 030 056 060 066 130 165 190 236 242 243 |
1993 | 015 024 026 030 056 060 066 165 190 236 242 243 252 |
1994 | 024 026 060 066 165 190 236 242 243 252 |
1995 | 024 026 066 165 190 236 |
1996 | 017 024 026 051 066 165 190 236 |
1997 | 026 051 066 165 190 236 |
Seria ST44
ST44 (M62) – radziecka lokomotywa spalinowa produkowana przez Ługanskij Tiepłowozostroitielnyj Zawod(ukr.) dla wielu krajów-członków Rady Wzajemnej Pomocy Gospodarczej oraz Korei Północnej. Żargonowo nazywana Gagarinem lub Iwanem. W roku 1985 MD Ostrołęka posiadała 33 lokomotywy serii ST44 na stanie.
Daty w jakich lokomotywy służyły pod MD Ostrołęka
Seria i numer lok. | Przyjęta na stan | Zdjęta ze stanu | Uwagi |
ST44-061 | 6 VII 1988 | 16 X 1995 | Skasowana po 1995r. |
ST44-066 | 3 III 1983 | 22 XI 1985 | Skasowana po 1996r. |
ST44-074 | 22 I 1988 | 15 II 1988 | Skasowana po 1997r. |
ST44-109 | 13 XI 1982 | 26 X 1985 | Skasowana po 1995r. |
ST44-110 | 6 VII 1982 | 1 VII 1997 | Modernizacja (M62-837) |
ST44-184 | 16 III 1983 | 23 XI 1985 | Skasowana po 1998r. |
ST44-197 | 11 III 1982 | 1 VII 1997 | Sprzedana do Niemiec |
ST44-204 | 12 III 1982 | 1 VII 1997 | Sprzedana do Niemiec |
ST44-216 | 24 I 1983 | 1 VII 1997 | Skasowana po 2012r. |
ST44-230 | 9 III 1982 | 9 III 1985 | Skasowana po 1998r. |
ST44-240 | 24 IV 1980 | 1 VII 1997 | Sprzedana do Niemiec |
ST44-296 | 8 IX 1982 | 1 VII 1997 | Modernizacja (M62-2006) |
ST44-306 | 1 II 1983 | 4 I 1986 | Skasowana po 1993r. |
ST44-323 | 8 IX 1982 | 26 X 1995 | Skasowana po 1995r. |
ST44-324 | 28 IX 1985 3 II 1988 | 8 XI 1985 20 V 1988 | Czynna |
ST44-328 | 3 II 1988 | 20 V 1988 | Skasowana 30 XII 1999r. |
ST44-339 | 8 VIII 1984 | 19 XI 1985 | Skasowana po 1991r. |
ST44-396 | 2 XII 1987 | 26 VI 1992 | Skasowana po 1992r. |
ST44-401 | 1 VI 1983 | 26 X 1995 | Skasowana po 1995r. |
ST44-496 | 29 VI 1988 | 1 VII 1997 | Skasowana po 1998r. |
ST44-553 | 20 I 1983 | 26 X 1995 | Skasowana po 1995r. |
ST44-558 | 20 VI 1990 | 26 VI 1995 | Skasowana po 1995r. |
ST44-585 | 11 III 1982 | 3 IV 1985 | Skasowana po 2007r. |
ST44-594 | 16 II 1983 | 1 VII 1997 | Skasowana 20 VI 2000r. |
ST44-643 | 1 VIII 1988 | 26 X 1995 | Skasowana po 1995r. |
ST44-685 | 8 III 1982 | 7 IV 1986 | Skasowana po 1996r. |
ST44-877 | 1 VI 1983 | 1 VII 1997 | Skasowana po 1999r. |
ST44-899 | 28 VI 1979 | 1 VII 1997 | Skasowana po 1999r. |
ST44-900 | 26 IX 1987 | 1 VII 1997 | Skasowana po 2012r. |
ST44-917 | 16 VII 1979 | 1 VII 1997 | Skasowana po 1999r. |
ST44-9281) | 12 III 1982 | 1 VII 1997 | Skasowana po 1999r. |
ST44-929 | 10 VIII 1979 | 24 XII 1985 | Sprzedana do Korei Północnej |
ST44-931 | 10 VIII 1979 | 1 VII 1997 | Skasowana 28 XI 2012 |
ST44-932 | 10 VIII 1979 | 1 VII 1997 | Skasowana po 1999r. |
ST44-968 | 1 X 1979 | 1 VII 1997 | Skasowana po 1999r. |
ST44-981 | 31 VII 1980 | 1 VII 1997 | Skasowana po 1999r. |
ST44-982 | 12 VIII 1980 | 1 VII 1997 | Skasowana 15 III 2010 |
ST44-999 | 29 VI 1988 | 1 VII 1997 | Sprzedana do Korei Północnej |
ST44-1001 | 6 IX 1980 | 15 IX 1980 | Skasowana po 1999r. |
ST44-1002 | 6 IX 1980 | 21 XI 1985 | Skasowana 29 II 2010 |
ST44-1003 | 22 IX 1980 | 23 X 1988 | Skasowana po 1998r. |
ST44-10582) | 22 X 1987 | 25 IX 1989 | Skasowana w 1989r. |
ST44-1079 | 7 XI 1984 | 1 VII 1997 | Modernizacja (ST44-1248) |
ST44-1080 | 7 XI 1984 | 1 VII 1997 | Skasowana 24 II 2010 |
2) Lokomotywa prawdopodobnie uczestniczyła w wypadku w Gucinie – skasowana w wyniku uszkodzeń
– Kolorem białym oznaczono lokomotywy fizycznie istniejące
Ilostan w rozłożeniu na lata
Rok | Numery lokomotyw |
1979 | 899 917 929 931 932 986 |
1980 | 240 899 917 929 931 932 968 981 982 1001 1002 1003 |
1981 | 240 899 917 929 931 932 968 981 982 1002 1003 |
1982 | 109 110 197 204 230 240 296 323 585 685 899 917 928 929 931 932 968 981 982 1002 1003 |
1983 | 066 109 110 184 197 204 216 230 240 296 306 323 401 553 585 594 685 877 899 917 928 929 931 932 968 981 982 1002 1003 |
1984 | 066 109 110 184 197 204 216 230 240 296 306 323 339 401 553 585 594 685 877 899 917 928 929 931 932 968 981 982 1002 1003 1079 1080 |
1985 | 066 109 110 184 197 204 216 230 240 296 306 323 324 339 401 553 585 594 685 877 899 917 928 929 931 932 968 981 982 1002 1003 1079 1080 |
1986 | 061 066 110 197 204 216 240 296 306 323 401 553 594 685 877 899 917 928 931 932 968 981 982 1003 1079 1080 |
1987 | 061 066 110 197 204 216 240 296 323 396 401 553 594 877 899 900 917 928 931 932 968 981 982 1003 1058 1079 1080 |
1988 | 061 066 110 197 204 216 240 296 323 324 328 396 401 496 553 594 643 877 899 900 917 928 931 932 968 981 982 999 1003 1058 1079 1080 |
1989 | 061 066 074 110 197 204 216 240 296 323 396 401 496 553 594 643 877 899 900 917 928 931 932 968 981 982 999 1058 1079 1080 |
1990 | 061 066 110 197 204 216 240 296 323 396 401 496 553 558 594 643 877 899 900 917 928 931 932 968 981 982 999 1079 1080 |
1991 | 061 066 110 197 204 216 240 296 323 396 401 496 553 558 594 643 877 899 900 917 928 931 932 968 981 982 999 1079 1080 |
1992 | 061 066 110 197 204 216 240 296 323 396 401 496 553 558 594 643 877 899 900 917 928 931 932 968 981 982 999 1079 1080 |
1993 | 061 066 110 197 204 216 240 296 323 4 01 496 553 558 594 643 877 899 900 917 928 931 932 968 981 982 999 1079 1080 |
1994 | 061 066 110 197 204 216 240 296 323 401 496 553 558 594 643 877 899 900 917 928 931 932 968 981 982 999 1079 1080 |
1995 | 061 066 110 197 204 216 240 296 323 401 496 553 558 594 643 877 899 900 917 928 931 932 968 981 982 999 1079 1080 |
1996 | 110 197 204 216 240 296 496 594 877 899 900 917 928 931 932 968 981 982 999 1079 1080 |
1997 | 110 197 204 216 240 296 496 594 877 899 900 917 928 931 932 968 981 982 999 1079 1080 |
Seria SM42
Fablok 6D (typy fabryczne Ls800E i Ls800P, typ konstrukcyjny 6D wraz z podtypami, seria PKP SM42) – normalnotorowa manewrowa lokomotywa spalinowa produkowana w zakładach Fablok w Chrzanowie w latach 1963–1992 oraz oferowana do 2013. W sumie wyprodukowano i dostarczono 1822 egzemplarze tego typu, w tym 1157 dla PKP.
W latach 1991-1993 oraz 1996 MD Ostrołęka posiadała 12 lokomotyw serii SM42 na stanie.
Daty w jakich lokomotywy służyły pod MD Ostrołęka
Seria i numer lok. | Przyjęta na stan | Zdjęta ze stanu | Uwagi |
SM42-212 | 8 IV 1983 | ** ** 198* | Skasowana w 2021r. |
SM42-385 | 27 VII 1983 | ** ** 1987 | Skasowana w 2021r. |
SM42-387 | 3 IX 1979 | 1 VII 1997 | Czynna (P.H.U. LOKOMOTIV) |
SM42-388 | 3 IX 1979 | ** ** 198* | Skasowana po 1998r. |
SM42-389 | 3 IX 1979 | 1 VII 1997 | Skasowana w 2021r. |
SM42-397 | 3 IX 1979 | ** ** 198* | Skasowana w 2021r. |
SM42-463 | 1 VI 1983 | 1 VII 1997 | Czynna (P.H.U. LOKOMOTIV) |
SM42-521 | 14 VI 1996 | 1 VII 1997 | Skasowana w 2021r. |
SM42-522 | 12 VIII 1991 | 1 VII 1997 | Skasowana w 2021r. |
SM42-527 | 30 IX 1988 | 1 VII 1997 | Sprzedana (P.H.U. LOKOMOTIV) |
SM42-544 | ** ** 198* | 1 VII 1997 | Skasowana po 1998r. |
SM42-607 | ** ** 199* | 1 VII 1997 | Oczekuje rewizji (PKP IC) |
SM42-624 | 31 III 1989 | 11 XI 1989 | Skasowana 2021r. |
SM42-625 | 12 VIII 1991 | 1 VII 1997 | Skasowana w 2021r. |
SM42-633 | 12 VIII 1991 | 1 VII 1997 | Czynna (PPM-T) |
SM42-666 | 12 VIII 1991 | 1 VII 1997 | Skasowana w 2021r. |
SM42-713 | 31 III 1989 | ** ** 1993 | Skasowana w 2021r. |
– kolorem białym oznaczono lokomotywy fizycznie istniejące
Ilostan w rozłożeniu na lata
Rok | Numery lokomotyw |
1979 | 387 388 389 397 |
1980 | 387 388 389 397 544(?) |
1981 | 387 388(?) 389 397(?) 544(?) |
1982 | 387 388(?) 389 397(?) 544(?) |
1983 | 212 385 387 388(?) 389 397(?) 463 544(?) |
1984 | 212(?) 385 387 388(?) 389 397(?) 463 544(?) |
1985 | 212(?) 385 387 388(?) 389 397(?) 463 544(?) |
1986 | 212(?) 385 387 388(?) 389 397(?) 463 544(?) |
1987 | 212(?) 385 387 388(?) 389 397(?) 463 544(?) |
1988 | 212(?) 387 388(?) 389 397(?) 463 527 544(?) |
1989 | 212(?) 387 388(?) 389 397(?) 463 527 544(?) 624 713 |
1990 | 387 389 463 527 544 607(?) 624 713 |
1991 | 387 389 463 522 527 544 607(?) 624 625 633 666 713 |
1992 | 387 389 463 522 527 544 607(?) 624 625 633 666 713 |
1993 | 387 389 463 522 527 544 607(?) 624 625 633 666 713 |
1994 | 387 389 463 522 527 544 607(?) 624 625 633 666 |
1995 | 387 389 463 522 527 544 607(?) 624 625 633 666 |
1996 | 387 389 463 521 522 527 544 607(?) 624 625 633 666 |
1997 | 387 389 463 521 522 527 544 607 624 625 633 666 |
Seria Ty2
Ty2/Ty42 – parowóz towarowy konstrukcji niemieckiej (znormalizowana seria 52), budowany masowo w wielu fabrykach europejskich (w Niemczech i krajach okupowanych, m.in. w Polsce) w latach 1942-1945, znany także jako niemiecka lokomotywa wojenna Kriegslokomotive. Zadaniem tej uproszczonej, taniej w produkcji i niezawodnej lokomotywy miało być obsługiwanie szlaków kolejowych na terenach zdobytych przez III Rzeszę na wschodzie. W roku 1981 MD Ostrołęka posiadała 29 parowozów serii Ty2.
Daty w jakich lokomotywy służyły pod MD Ostrołęka
Numer lok | Przyjęta na stan | Zdjęta ze stanu | Uwagi |
Ty2-27 | 1 I 1980 | 20 II 1988 | Skasowana po 1988r. |
Ty2-135 | 1 I 1980 | 15 V 1990 | Skasowana po 1990r. |
Ty2-254 | 1 I 1980 | 1 VI 1983 | Skasowana po 1986r. |
Ty2-333 | ** II 1970 | 4 VIII 1973 | Skasowana po 1983r. |
Ty2-337 | 1 I 1980 | 1 VI 1983 | Skasowana po 1986r. |
Ty2-368 | 1 I 1980 | 18 V 1984 | Skasowana po 1990r. |
Ty2-379 | 1 I 1980 | 1 VI 1983 | Skasowana po 1987r. |
Ty2-411 | 1 I 1980 | 1 VI 1983 | Skasowana po 1987r. |
Ty2-442 | 1 I 1980 | 10 VII 1984 | Skasowana po 1985r. |
Ty2-455 | 1 I 1980 | 26 V 1984 | Skasowana po 1991r. |
Ty2-539 | ** I 1962 | 16 XI 1985 | Skasowana po 1985r. |
Ty2-549 | 1 I 1980 | 15 XII 1987 | Skasowana po 1987r. |
Ty2-558 | 1 I 1980 | 15 XI 1987 | Skasowana po 1987r. |
Ty2-597 | 1 I 1980 | 1 VI 1983 | Skasowana po 1988r. |
Ty2-623 | 1 I 1980 | 5 XII 1985 | Skasowana po 1985r. |
Ty2-651 | ** III 1962 | ** ** 1970 | Skasowana po 1983r. |
Ty2-668 | ** III 1961 | 15 I 1977 | Skasowana po 1977r. |
Ty2-750 | ** XII 1961 | 1 I 1980 | Skasowana po 1987r. |
Ty2-755 | ** ** 197* | 3 XII 1982 | Skasowana po 1987r. |
Ty2-860 | ** VI 1960 | ** II 1962 | Pomnik, Jabłonowo Pomorskie |
Ty2-927 | 20 V 1971 | 26 VII 1982 | Eksponat, TOZK Pyskowice |
Ty2-957 | 1 I 1980 | 1 VI 1983 | Skasowana po 1990r. |
Ty2-1018 | ** XII 1960 | 1 I 1980 | Skasowana po 1990r. |
Ty2-1082 | 1 I 1980 | 5 VII 1991 | Skasowana po 1991r. |
Ty2-1115 | 1 I 1980 | 29 II 1988 | Skasowana po 1991r. |
Ty2-1123 | 1 I 1980 | 29 II 1988 | Skasowana po 1991r. |
Ty2-1143 | 1 I 1980 | 23 II 1990 | Skasowana po 1992r. |
Ty2-1149 | 1 I 1980 | 23 II 1984 | Skasowana po 1984r. |
Ty2-1197 | 1 I 1980 | 12 II 1986 | Skasowana po 1986r. |
Ty2-1218 | 1 I 1980 | ** ** 1990 | Skasowana po 1991r. |
Ty2-1232 | 1 I 1980 | 17 VII 1987 | Skasowana po 1987r. |
Ty2-1239 | ** ** 197* | 20 IV 1973 | Skasowana po 1990r. |
Ty2-1262 | 12 I 1963 | 21 XII 1966 | Skasowana po 1990r. |
Ty2-1308 | 1 I 1980 | 15 V 1990 | Skasowana po 1990r. |
Ty2-1319 | 1 I 1980 | 27 V 1981 | Skasowana po 1981r. |
Kolorem białym oznaczono lokomotywy fizycznie istniejące
Ilostan w rozłożeniu na lata
Rok | Numery lokomotyw |
1960 | 860 1018 |
1961 | 668 750 860 1018 |
1962 | 539 651 668 750 860 1018 |
1963 | 539 651 668 750 1018 1262 |
1964 | 539 651 668 750 1018 1262 |
1965 | 539 651 668 750 1018 1262 |
1966 | 539 651 668 750 1018 1262 |
1967 | 539 651 668 750 1018 |
1968 | 539 651 668 750 1018 |
1969 | 539 651 668 750 1018 |
1970 | 333 539 651 668 750 1018 1239(?) |
1971 | 333 539 668 750 755(?) 927 1018 1239(?) |
1972 | 333 539 750 755(?) 927 1018 1239(?) |
1973 | 333 539 750 755(?) 927 1018 1239 |
1974 | 539 750 755(?) 927 1018 |
1975 | 539 750 755(?) 927 1018 |
1976 | 539 750 755(?) 927 1018 |
1977 | 539 750 755(?) 927 1018 |
1978 | 539 750 755(?) 927 1018 |
1979 | 539 750 755 927 1018 |
1980 | 27 135 254 337 368 379 411 442 455 539 549 558 597 623 750 755 927 957 1018 1082 1115 1123 1143 1149 1197 1218 1232 1308 1319 |
1981 | 27 135 254 337 368 379 411 442 455 539 549 558 597 623 750 755 927 957 1082 1115 1123 1143 1149 1197 1218 1232 1308 1319 |
1982 | 27 135 254 337 368 379 411 442 455 539 549 558 597 623 927 957 1082 1115 1123 1143 1149 1197 1218 1232 1308 |
1983 | 27 135 254 337 368 379 411 442 455 539 549 558 597 623 957 1082 1115 1123 1143 1149 1197 1218 1232 1308 |
1984 | 27 135 368 442 455 539 549 558 623 1082 1115 1123 1143 1149 1197 1218 1232 1308 |
1985 | 27 135 539 549 558 623 1082 1115 1123 1143 1197 1218 1232 1308 |
1986 | 27 135 549 558 1082 1115 1123 1143 1197 1218 1232 1308 |
1987 | 27 135 549 558 1082 1115 1123 1143 1218 1232 1308 |
1988 | 135 1082 1115 1123 1143 1218 1308 |
1989 | 135 1082 1143 1218 1308 |
1990 | 135 1082 1143 1218 1308 |
1991 | 1082 |
Seria Ol49
Ol49 – parowozy osobowe budowane, w latach 1951–1954, w Fabryce Lokomotyw im. F. Dzierżyńskiego w Chrzanowie. Wyprodukowano 112 sztuk dla PKP i 4 sztuki na eksport do Korei Północnej.
Lokomotywy parowe tej serii przeznaczone były do obsługi pociągów osobowych i lekkich pociągów pospiesznych. Miały zastąpić przedwojenne parowozy Ok1 i Ok22. Jest to najmłodszy wyprodukowany w Polsce parowóz pasażerski – pierwszy wyjechał z fabryki w grudniu 1951. W latach 1978 – 1979 MD Ostrołęka posiadała 7 lokomotyw serii Ol49 na stanie.
Daty w jakich lokomotywy służyły pod MD Ostrołęka
Numer lok. | Przyjęta na stan | Zdjęta ze stanu | Uwagi |
Ol49-4 | ** III 1976 | 10 XII 1981 | Eksponat, skansen Skierniewice |
Ol49-5 | 1 I 1978 | 1 VI 1983 | Skasowany po 1987r. |
Ol49-25 | 9 III 1976 | 8 VI 1976 | Skasowany po 1976r. |
Ol49-50 | 2 IV 1976 | 2 II 1982 | Pomnik, Toruń Kluczyki |
Ol49-71 | ** VI 1978 | ** V 1979 | Eksponat, Skansen w Kościerzynie |
Ol49-89 | 30 XII 1975 | ** ** 1990 | Skasowany po 1990r. |
Ol49-98 | 1 V 1977 | 1 VI 1979 | Skasowany po 1987r. |
Ol49-99 | 1 V 1976 | 1 VI 1979 | Zmiana oznaczeń (OL49-69), czynna |
Kolorem białym oznaczono lokomotywy fizycznie istniejące
Ilostan w rozłożeniu na lata
Rok | Numery lokomotyw |
1975 | 89 |
1976 | 4 25 50 89 99 |
1977 | 4 25 50 89 98 99 |
1978 | 4 5 50 71 89 98 99 |
1979 | 4 5 50 71 89 98 99 |
1980 | 4 5 50 89 |
1981 | 4 5 50 89 |
1982 | 5 50 89 |
1983 | 5 89 |
1984 | 89 |
1985 | 89 |
1986 | 89 |
1987 | 89 |
1988 | 89 |
1989 | 89 |
1990 | 89 |
Pozostałe potwierdzone przydziały
Poza parowozami serii Ty2 oraz Ol49 w Ostrołęce stacjonowała licznie seria Ok1, Ok2 oraz Tp3 czy Tp4. Niestety ze względu na upływ czasu brak jest szczegółowych informacji o ilostanie tych serii jaki posiadała parowozownia w Ostrołęce.
Daty w jakich lokomotywy służyły pod MD Ostrołęka
Seria i numer lok | Przyjęta na stan | Zdjęta ze stanu | Uwagi |
Ok1 -77 | ** ** **** | 17 XI 1970 | Brak informacji o dalszych losach |
Ok1-266 | 3 X 1969 | 8 XII 1978 | Eksponat w Skierniewicach |
Ok1-258 | ** VII 1971 | III 1975 | W marcu 1975 przekazany do pracy na bocznicy w Jelonkach. |
Ok1-309 | ** ** **** | 17 XI 1970 | Brak informacji o dalszych losach |
Ok1-423 | ** ** **** | ** ** **** | IV 1937 sfotografowana z pociągiem relacji Tłuszcz – Małkinia – Ostrołęka |
Tp3-36 | 10 IV 1947 | 2 X 1950 | Eksponat, Muzeum Broni Pancernej w Poznaniu |
Kolorem białym oznaczono lokomotywy fizycznie istniejące
Źródło: Ilostan Pojazdów Trakcyjnych, polskieparowozy.pl, Polskie Stowarzyszenie Miłośników Kolei